- В наявності
- Код: ZKTeco ZKTime 5.0
Програма обліку робочого часу — ZKTime5.0 Attendance Managment від ZKTeco
162 ₴
Мінімальна сума замовлення на сайті — 900 грн
- +380 (50) 789-30-79
Купуючи цей товар, ви отримуєте тільки посилання для завантаження ПЗ. Для покупців обладнання — посилання безплатно.
ПЗ для обліку робочого часу ZKTime 5.0 створено для калькуляції відпрацьованого часу, сумарного часу запізнення або ранніх доглядів, а також зверхуркових.
ZKTime 5.0 — облік робочого часу програма
Програмне забезпечення ZkTime 5.0 — це штатна програма від ZKTeco, з якою постачаються карткові та біометричні системи обліку робочого часу працівників. Отже, термінали відповідають за фіксацію зберігання часу приходів і доглядів персоналу у внутрішній пам'яті системи, а програма — за розрахунки сумарного відпрацьованого часу, фіксацію запізнень, облік ранніх доглядів із роботи або наддрового годинника на основі даних отриманих з терміналів і параметрів графіків і змін роботи встановлених у програмі УРВ.
Функціональні можливості програми ZKTime 5.0
- Порахування робочого часу працівників у програмі ZKTime 5.0 працює на основі графіків робіт, які складаються з загального розкладу роботи підприємства, налаштованих змін і власних графіків працівників, які працюють, яким не підходить основний розклад.
- Просте online-відстеження (моніторинг) проходжень — зручне під час використання на прохідних, щоб точно визначати особистість, яка використовує карту з бази.
- Адміністрування причин доглядів, причин неявок — хвороба, командування тощо на вибір
- Можливість введення та коригування записів про відвідуваність роботи адміністраторам бази вручну, це може бути корисно у випадках, коли працівник забув залишити позначку часу або кілька працівників або ж цілий відділ був змушений покинути місце роботи в зв'язку з позаштатною ситуацією «функція збирання позначок групи облич».
- Можливість програми формувати звіти, виводити дані на друк, а також експортувати позначки та звіти в MS Excel, Word, MSaccess, TXT, файли форматів PDF, 77, RTF, DIF, SQL, XML
Коротка інструкція ПЗ ZKTime 5.0
- Перед початком роботи з програмою ZKTime 5.0 у приладі обліку часу вже мають бути створені облікові записи користувачів (порядкові номери) і прикріплені до них ідентифікатори користувачів (шаблони відбитків, картки або особисті паролі)
- Завантажте вищевказану інформацію про користувачів із термінала в базу даних програми (меню Робота з пристроями — Завантажити відомості про користувачів).
- У вкладці «співпрацювачі» під'явився порядковим записам користувачів прізвища й імена різновиду «Фамілія І.», далі потрібно відправити прізвища назад у термінал за допомогою меню «Вивантажити відомості про користувачів». Тепер під час кожного випадку успішного розпізнавання працівника ви побачите ім'я користувача на дисплеї.
- За потреби призначте персоналу Відділи (міню «Відділення»).
- Встановіть весь можливий перелік змін (меню «Смени»).
- Встановіть розклад робіт (меню «Рабочі графіки»)
- За потреби встановіть працівникам календарний графік роботи (меню «Розмальовування для працівників»).
- Щоб формувати звіти, необхідно завантажити позначки про відвідуваність з термінала (меню «Завантажити журнал відвідувань»), потім перейдіть ви можете побачити всі позначки в меню «Посідання» й працювати з звітами в меню «Відчети»
Основні принципи роботи програми обліку робочого часу ZKTime5.0
Якщо компанія працює за одними або кількома чіткими графіками роботи, програма ZKTime 5.0 здатна автоматично визначати яка з позначок є «Приходом», а яка «Уходом». В інших випадках для коректного обліку потрібно чергування записів «Прихід» і «Догляд», для цього в терміналах передбачені клавіші «Прихід» і «Догляд», які працівникам треба використовувати перед кожною процедурою ідентифікації. Для розрахунків робочого часу програмою застосовуються тільки перша й остання позначки під час дня (перша — «прихід» й остання — «догляд»), проміжні позначки незалежно від статусу. Так само майже у всіх терміналах є клавіші «На перерву» «З перерви», що дають змогу віднімати від фактичного часу роботи працівника, час витрачений на перекури та інші виходи за особистими потребами
У програмі передбачена можливість коригування записів про відвідуваність працівників вручну, наприклад, коли весь колектив або група облич залишає територію раніше часу з поважної причини, або ж працівник забув залишити позначку, на що написав відповідну пояснення. Крім того, можна вказувати причини відсутності працівника на робочому місці, наприклад: хвороба, відрядження, догляд у справах (список можна коригувати). Ці функції забезпечують програмі достатню гнучкість у реєстрації й обліку робочого часу персоналу вашої компанії
Коректність обліку робочого часу працівників залежить від правильного настроювання графіка роботи компанії, який містить розклад і зміни роботи
Меню «Зміни»: Дає змогу задати кілька тимчасових проміжків від початку до кінця робочого дня або зміни (наприклад, 8:00 — 5930), а також вказати, з якого часу допустимо залишати позначку про появу або догляд (допустимо, якщо параметри «Вхід С/До» вказаний 7:00-13:00, то записування про появу внева задачу або 6:50 не буде захищений). Так-таки можна вказати допустимий час спіздання або догляду раніше (допустимо 10 хвилин, тоді прийде в 9:11 зачитається запізненням, а догляд у 5945- догляді з роботи рано).
Меню «Рабочі графіки» Дає змогу вказати дні тижня, які є робочими. Так, типово, вказаний 5-денний (з понеділка по п'яті) графік. Циклічність графіка можна змінювати на день, тиждень, місяць.
Меню «розмальовування для працівників» Для коректного обліку робочого часу та створення точних звітів чітко проставте розклад роботи для кожного (вкладка «значить графік»). Далі програма зможе формувати різні звіти з урахуванням змін і робочих розкладів і на підставі правил обліку відвідуваності.
Так само в цьому меню можна вводити календарний план на деякий час уперед для кожного працівника. Це зручно використовувати, коли тимчасово потрібно змінити графік працівнику, або якщо підприємство хоче вести повноцінний облік робочого часу, але не має чіткого циклічного графіка робіт.
Меню «Правила обліку». Оскільки в деяких компаніях обліковий місяць починається з неділя або, наприклад, з 26-го числа місяця, у цьому меню є можливість налаштувати ці параметри
Також бувають випадки, коли працівники працюють вночі, то є робоча зміна починається в один день, а закінчується вдруге, отже, необхідно визначити, до якого дня відповідатиме ця зміна під час розрахунків, до першого або другого.
Встановіть максимальну та мінімальну можливу тривалість однієї зміни (довжина тимчасової зони). Далі вкажіть точну кількість хвилин після 1-ї ідентифікації, коли можна буде пройти ідентифікацію знову, інакше запис буде вважатися недіяльною. Якщо ми встановили значення «5 хвилин», перша позначка залишена в 9:10, тоді між 9:10 і 9:15 позначки цього користувача не будуть активними, залишати нові позначки Ви зможете вже після 9:15.
У підрозподі меню «Правила обліку/вчить», вкажіть тривалість робочого дня в хвилинах. Виберіть інформацію про допустимий час до урахування як «операкція» або «ранній догляд», для коректного обліку дані мають бути такими ж, як у меню «Зміни» або ж розрахунки будуть не зовсім правильними. Нижче вкажіть максимальний час спіздання або раннього догляду, після чого працівнику буде встановлено позначку «Відсутний». Нижче налаштуйте, після ковзання хвилин, після кінця дня, зчитуйте працівнику час як філіжанки відпрацьоване.
У підрозподі меню «Правила облік/статистика», ви можете встановити спосіб округлення одиниць обліку, редагувати короткі символи позначення записів відвідуваності, якими вони позначатимуться у звітах.
Функція «Автопризначення змін». Ця функція може бути корисна, коли в працівника плавальний графік, тобто сьогодні він у першу зміну, через день — у другу, а потім у третю. У таких випадках, досить лише привласнити працівнику необхідну кількість змін, які не перетинаються, і система сама вибере, до якої з них привласнити ту чи іншу позначку.
Меню «Неробочий час». Якщо святковий день випадає на будні, є сенс додати такий день до списку святкових у відповідному меню. Отже, система не призначить працівниками прогуляни, а якщо ж співробітник виходить на роботу, такий час зараховується як понаднормове.
Записи доглядів. Якщо працівнику необхідно відлучити з робочого місця з поважної причини (наприклад, хвороба, відпустка з роздільної здатності керівництва або під час роботи), він може попросити адміністратора системи внести причину в базу даних. Для цього є відповідний пункт меню «Посідання/Вихід по калюж. потреби або з дозволу». Стандартно встановлені варіанти: службовець. потреба, догляд 2, догляд 3, догляд 4. Останні 3 причини можна перейменувати й додати нові в пункті «Управління/Види відсутності» В підсумку, всі причини доглядів будуть відбиватися в звітах.
Типи звітів програми обліку робочого часу ZKTime 5.0
Табель приходи/догляди працівників
Щоденний звіт відвідуваності
У цьому звіті ви знайдете статистику за такими подіями: спіздання, ранні догляди, браку, догляди по роботі, новітній час, відрядження, лікарняні тощо.
Тут:
Норма — день у день роботи за розкладом.
Факт — кількість фактично відпрацьованих днів.
Немає. - кількість пропущених робочих днів.
Поздно-сушарова кількість запізнень, хв.
vare — сумарна кількість доглядів рано, хв.
ОТ — сумарнийjower час, годин.
Догляд-виходи з роботи в поточних робочих справах
Табель обліку робочого часу за обраний період
Табель надіркових
Табель повторного часу впродовж робочих днів, вихідних і свят.
Інші форми звітності
Експорт записів про візити
Програма має можливість експортувати записи про відвідуваність у популярні формати, для подальшого імпортування даних у програмне забезпечення виробників стороннього ПЗ.
Вбудовані функції контролю доступу:
Щоб активувати меню, перейдіть у меню: Керування > Налаштування системи > Дод. функції та позначте пункт «Управління доступом». Далі в меню з'явиться пункт: Керування замком, де можна буде настроїти тимчасові діапазони доступу, згрупувати користувачів за групами доступу, настроїти пристроях для кожного користувача та встановити параметри вивантаження даних
Основні | |
---|---|
Виробник | ZKTeco |
- Ціна: 162 ₴