Умови повернення, обміну, гарантія
Умови повернення та обміну
Керуючись статтею 9-й Закону України "Про захист прав споживачів", покупець товару має можливість протягом чотирнадцяти днів від дня покупки, повернути товар належної якості, а саме, за умови:
- Збережений товарний вид товару, в тому числі упаковки, комплектуючих і аксесуарів.
- Відсутні механічні пошкодження і потертості.
- Товар повертається в повній комплектації відповідної заводу виробника, в тому числі з аксесуарами, які могли бути додані до товару від магазину на умовах додатково комплектування, акцій, подарункових програм.
- Не пошкоджені захисні елементи (пломби і ярлики)
- Програмне забезпечення пристроїв не змінювалося, в пам'ять пристрою не внесені жодні користувацькі дані і т.п .;
- Для товарів, які вимагають інсталяції - відсутність слідів їх монтажу.
- Товар ніколи не використовували, відсутні сліди експлуатації.
- В наявності документи, що підтверджують факт купівлі товару.
Повернення товару здійснює покупець самостійно в точку придбання або перевізником "Нова пошта". Транспортні витрати оплачуються покупцем і не компенсуються. У разі пересилання перевізником, клієнт повідомляє продавцеві номер товарно-транспортної накладної.
Повернення вартості товару здійснюється тим же способом, яким товар був оплачений. За погодженням сторін, можливе повернення іншим способом.
Терміни повернення коштів - до 3-х днів з моменту отримання товару. При поверненні складнотехнічних виробів може знадобитися технічна експертиза, метою якої є підтвердження факту того, що товар не використовувався і не втратив своїх споживчих якостей, в той час поки був у покупця. У такому випадку термін повернення може бути збільшений до 7-ми днів з моменту отримання товару.
При поверненні грошей ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні.
Гарантійні умови:
Гарантійний термін і період безкоштовного сервісного обслуговування для обладнання ZKTeco становить 12 місяців. Післягарантійне сервісне обслуговування здійснюється протягом 36 місяців, якщо виробник не припинив випуск необхідних деталей.
Термін придатності виробів - необмежений
Гарантія і безкоштовне сервісне обслуговування не поширюються на вироби, несправності яких виникли внаслідок:
1. Порушення споживачем правил експлуатації, зберігання і транспортування товару;
2. Механічного пошкодження виробу чи його комплектуючих, деформації корпусу;
3. Дії третіх осіб;
- ремонт чи внесення несанкціонованих виробником конструктивних або схемотехнічних змін не уповноваженими на те особами;
- відхилення від Державних Стандартів (ДСТУ) та норм мереж живлення, уземлення, телекомунікаційних та кабельних мереж;
- неправильного встановлення та підключення виробу, в тому числі використання його сполучено з виробами, на які не поширюється дана гарантія, чи дані дії не санкціоновано Виробником;
4. Допущення перенавантаження в ході експлуатації;
5. Дії непереборних сил (стихійні лиха, пожежа, блискавка і т. ін.);
6. Впливу шкідливих програм (наприклад, комп'ютерних вірусів);
7. Некоректного оновлення програмного забезпечення, що призвело до непрацездатності виробу як самим користувачем, так і не уповноваженими на те особами.
Періодичне обслуговування виробу, у тому числі налаштування, чищення, заміна витратних матеріалів і т.д. не є гарантійним сервісним обслуговуванням, і здійснюється спеціалізованими організаціями за додаткову оплату.
Гарантійному безкоштовному сервісному обслуговуванню не підлягають:
- програмне забезпечення;
- окремі блоки живлення, трансформатори, димери, фільтри електричної напруги, стабілізатори напруги, зарядні пристрої, аккумуляторні батареї;
- кабелі, дроти, сполучні роз’єми (конектори) всіх типів, що постачаються окремо;
- безконтактні радіочастотні картки, брелоки.