Кошик
29 відгуків
+380 (97) 917-88-22
+380 (50) 789-30-79

Як біометрична технологія може полегшити безконтактне подорож пасажирів після пандемії COVID-19

Як біометрична технологія може полегшити безконтактне подорож пасажирів після пандемії COVID-19

COVID-19 виявився каталізатором еволюції для багатьох галузей, і він уже змінює те, як ми подорожуємо. Множинні точки дотику, які створювали щільні черги пасажирів, усуваються і оптимізуються за допомогою біометричної перевірки, яка є швидкою, гігієнічними і безпечними.

Авіакомпанії і аеропорти по всьому світу впроваджують технологію, яка дозволяє мандрівникам реєструватися за допомогою розпізнавання осіб, забезпечуючи безконтактний проїзд через кілька точок дотику в аеропорту. За допомогою цієї технології пасажири також можуть перевіряти сумки, входити в систему безпеки, отримувати доступ в бізнес-зал і сідати в літак з допомогою безпечного, швидкого і точного сканування особи, замість того, щоб передавати документи туди і назад.

Цю ж технологію можна використовувати в пунктах покупки в аеропорту і навіть для покупок у польоті, щоб виключити точки дотику і захистити доступ до облікового запису.

Теплове скринінг-сканування температури одночасно працює в точках дотику, щоб перевірити, чи є у пасажирів підвищена температура тіла (EBT), що є одним з поширених ознак хвороби. Удосконалена технологія розпізнавання осіб дозволяє ідентифікувати людину навіть тоді, коли велика частина обличчя маскою схована.

Більш широке прийняття

Технології біометричного і теплового сканування були перевірені і в інших додатках, але пандемія COVID-19 стимулює прийняття в туристичній індустрії, щоб спростити рух і відновити впевненість у безпеки авіаперельотів. Ключ до успіху - це інтеграція кількох важливих технологій в єдиний процес.

У 2019 році Star Alliance оголосила про розробку біометричного додатки на платформі NEC I: Delight. Додаток скоро буде запущено в Європі і дозволить мандрівникам реєструвати свою цифрову особу для отримання безпаперових посадкових талонів і аутентифікації.

Мандрівники, які вирішують зареєструватися, після прийняття пов'язані з авіакомпаніями-партнерами та аеропортами через загальну технологічну службу. Використовуючи додаток Star Alliance, мандрівник отримує бездоганне визнання на кожному контрольно-пропускному пункті з авіакомпаніями-партнерами та аеропортами протягом усієї подорожі.

Біометрична перевірка також може використовуватися на контрольно-пропускних пунктах і митних постах, хоча в кожній країні існують особливі вимоги до перевірки безпеки. Щоб вирішити цю проблему, в липні NEC оголосила про партнерство з SITA, що дозволяє місцевим експертам у кожному аеропорту налаштовувати платформу I: Delight для відповідності вимогам і масштабування. Це означає, що всі системи відповідають політиці країни і регіону, і мандрівники можуть дізнатися, як використовуються їхні дані.

Коли програма буде повністю впроваджено, пасажири зможуть включити розпізнавання осіб для підтвердження покупок в магазинах аеропортів, авіакомпаній, готелів і навіть в службах прокату автомобілів. Ніяких кредитних карт або паспортів не потрібно, тільки швидке сканування особи для підтвердження особи для безпечної трансакції. Star Alliance також планує надати клієнтам можливість використовувати свою систему заохочувальних балів в якості методу придбання послуг у польоті і за межами аеропорту. Мандрівники зберігають суверенну ідентичність, що означає, що вони можуть вибирати, з ким вони будуть ділитися своєю інформацією.

Розпізнавання осіб інтуїтивно зрозуміло і долає мовні бар'єри; люди зазвичай вміють робити селфи, тому для знімка природно дивитися на екран. Результати дуже швидкі: фотографія потрапляє в хмару, виконується збіг / немає збігу, і видно червоний або зелений світловий сигнал - сигнал універсальний для людини, щоб зупинитися або продовжити. Маскування осіб під час пандемії створює нову проблему, але алгоритми розпізнавання осіб NEC збирають достатньо даних з видимої частини обличчя, щоб перевірити мандрівника.

Орієнтація на майбутнє.

Хоча ця концепція була створена для обслуговування зростаючого числа пасажирів перед несподіваною пандемією, вона заклала основу для перетворень, в яких галузь потребує сьогодні. Безконтактна обробка пасажирів і співробітників підвищує безпека і ефективність для всіх, а також покращує якість обслуговування клієнтів і знижує навантаження на агентів авіакомпаній, пов'язану з перевіркою документів і квитків.

Після того, як пандемія пройде, біометрія дозволить на довгий час поліпшити враження від подорожей, запропонувавши мандрівникам, які обрали участь у програмі, быстродвижущиеся безконтактні контрольно-пропускні пункти. Коли контрольно-пропускні пункти в аеропорту переміщуються плавно, у мандрівників з'являється більше часу для покупок, обідів і відпочинку перед польотом.

Ця нова ера авіаперельотів вирішує проблеми, що стоять перед авіаційною галуззю і мандрівниками. Пасажирам буде надана можливість вибрати систему, яка захищає їх особисту інформацію і скорочує час очікування, а авіакомпанії можуть відновити бізнес-потік з меншим ризиком для співробітників через загальнодоступні контактні точки.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner